Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.2.2009, Jan Vítek, aktualita
Společnost Acer, která momentálně trůní na třetím místě v žebříčku největších výrobců notebooků na světě, na konferenci na Taiwanu oznámila, že má v plánu se probojovat na první příčku. K tomu ještě tato firma slíbila, že její podíl na trhu...
modry.mysak | 9.2.200911:10
VČERA bych řekl: Acer v žádném případě, šrot. Bohužel díky nízkým cenám si ho nakoupilo spousta lidí, což zpětně mělo vliv na prodejnost ostatních a ti museli jít taky s cenou dolů, aby mohli konkurovat. DNES je situace taková, že kvůli deformaci trhu levnými a hodně problémovými notebooky šli i značkoví výrobci dolů s cenou i kvalitou. Na druhou stranu ti co ukořistili trh levnými šmejdy získali kapitál na to, pohnout se svojí kvalitou trochu směrem vzhůru. Zkrátka dnes lidem řeknu: Když si koupíte levnější, máte o 4­-6% větší šanci, že narazíte na vadný výrobek či nějaký problém. U dražších je lepší servis, podpora apod. Ale výkon dostanete víceméně stejný. S dobrým kusem budete spokojeni jak od značky i neznačky. ZÍTRA? Zítra to vidím asi tak, že nebudete řešit zda NTB bude značkový či nikoliv. Prostě si vyberete v dané cenové hladině a požadované výbavě a koupíte. No a když se to porouchá, tak to zahodíte a koupíte nový.
Odpovědět0  0
Intri (43) | 8.2.20091:35
Lidi, mějte rozum... Nedovolte Aceru zaujmout vedoucí pozici, chtějte kvalitu, ne šrot, který se rozpadá už při pohledu na něj.
Odpovědět0  0
Papek_SVK (174) | 8.2.20092:00
som sa dostal do styku s novymi acermi a posobili na mna celkom dobrym dojmom oproti tomu, s cim sme sa od nich mohli stretnut napr. pred dvoma rokmi... pravdaze sa to Dellu, HP, Lenovu a pod nevyrovna, ale lepsi sa to
Odpovědět0  0
Intri (43) | 8.2.20092:03
A servis? O něm jsou zprávy ­( já už ho naštěstí řešit nemusím, i když jsem si taky užil svoje ­), že se ještě zhoršil ­- pravda, před nějakým rokem jsem si nemyslel, že je to vůbec možné.
Odpovědět0  0
rebit03 (25) | 8.2.20093:59
hehe, njn, když se musí reklamovat každý druhý prodaný kus:)
Odpovědět0  0
Adro | 8.2.20098:37
Kámoš má novej acer a už mu blbnou tlačítka u touchpadu :)
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 8.2.200911:09
znamy z prace uveril tomu, ze novy gemstony jsou uz kvalitnejsi a neni to ten stary smejdovsky acer... tak musi co par minut drbnout do displaye aby se mu misto valky cernych a bilich vratil obraz co tam mel puvodne:D
lidi neblbnete, vzdyt to jsou smejdy nejvetsiho kalibru. kdyby to nemelo vliv na ostatni vyrobce tak se vsichni tema acerama uduste, ale jak bude mit acer 80% na trhu tak tezko ostatni vyrobci budou schopni udrzet soucasnou cenu a kvalitu a to by se mi teda nelibilo
Odpovědět0  0
Thorusf | 8.2.200915:36
Co to placas, ja uz mam ten nový acer ­(5930G­) asi půl roku a zatím bez reklamace a maximální spokojenost. Nikde nic prasklé a to ho každý den nosím do školy...
Odpovědět0  0
Zumik (63) | 8.2.200922:25
Já mám Acer verzi Travelmate, cirka 15 měsíců. Stejně výkonej NB byl od kterýhokoliv jinýho výrobce minimálně o 10% dražšší a prošmějdil jsem uplně vše. Přenáším ho skoro každej den, často s ním běhám za chodu, jede dost často na baterii, 2x mi spadl a výsledek? Krom prasklýho krytu od těch pádů je naprosto super, nikde nic neskřípe display šlape jak má a vydrží s klidem 3 hodiny. Ten samej model maj i dva mý kámoši a oba naprosto spokojený.
Kamarád měl HPčko asi 2x ho reklamoval, pak mu vrátili peníze, koupil si jiné, zase HP a co se nestalo, po 2 měsících s nim letěl na reklamaci.
Tím nechci říct, že Acer je kvalitní, ale některý modely jsou povedený, některý ne. To samý platí u všech značek, tak furt všichni nenadávajte.
Odpovědět0  0
martin.mox | 8.2.200923:13
Jenze u ostatnich vyrobcu se sem tam nejaky model nepovede, jenze u aceru se sem tam neco povede...
Odpovědět0  0
mikirc | 8.2.20099:32
Vy nadelate, my mame doma acer asi 10let stary :D porad jede, jedine co tak ma klouby uz vychozene, ale dneska bych si acer koupil jen v krajnim pripade, uz rok mame asus a maximalni spokojenost
Odpovědět0  0
Hirogen (143) | 9.2.20090:03
Lidi co říkají, že Acer je šrot jsou pouze zblblý marketingem konkurenčních firem. Prodám ročně 50­-60 Acerů a víc jak jeden až dva ročně NEMUSÍM reklamovat. Pokud reklamuji, jen zavolám a servis si pro to sám přijede a na své náklady do max 10­-ti dnů mi to vždy přivezl.
Stejně tak jsem prodal např. loni asi 20 Asusů a čtyři se reklamovali ­(a to mezi nimi byly i kousky za 35000­). Sice si taky přijeli zdarma, ale strávím 10x delší dobu nad vyplňováním jejich formuláře na webu a dodatečného objednávání DPD. Z 5­-ti HP 3 reklamace. O FujitsuSiemens raději nemluvím...
Ze všeho nejvíce mi jde mráz po zádech, když mi někdo řekne, že si koupil značkovej Asus, přitom je to to samý...
Stejně tak si málokdo uvědomuje, že jak HP, tak Acer vyrábí převážně stejná linka ­- Quanta Computer v Číně...
V diskuzích to chodí tak:
Jeden má problém, padesát si to přečte a v tu ránu má všech padesát stejnej problém.
Pište si dál svoje ódy na pseudoznačky, toto je moje zkušenost.
Odpovědět0  0
Ne321 (39) | 9.2.20097:51
Mne fascinuje tim jak pokazde zacne nejaky blbec argumentovat tim, ze neco vyrabi stejna linka. Cinani dokazi dneska vyrobit skoro cokoliv od naprosteho smejdu, az po vcelku pouzitelne zbozi ­(nejvyssi kvalitu nedelaji­). To co dostane si urci ­"vyrobce­", chcete smejda za par dolaru, dostanete smejda za par dolaru ­(na ten se pak nalepi Acer­), chcete kvalitnejsi kousek za par desitek dolaru, dostanete kvalitnejsi kousek za par desitek dolaru ­(na ten se pak nalepi jina ­"prestiznejsi­" znacka­).
Odpovědět0  0
Hirogen (143) | 9.2.20098:06
Na tvůj příspěvek řeknu asi toto:
V celém svém příspěvku jsem nikoho neurážel, ani neponižoval. Jen napsal svoji zkušenost po sedmi letech v obchodě s IT. Proto se ovládej i ty, až budeš někoho nazývat blbcem!
Odpovědět0  0
pernikx (1) | 9.2.20097:52
Tak konecne prvni rozumny nazor. Moje zkusenosti jsou stejne, drive byl Acer hodne problemova znacka, jenze to uz je celkem davno a jiz se to otocilo. Kazi se vsechno stejne, jen proste Aceru se prodava mnohem vice = vetsi pravdepodobnost ze narazite na pokazeny kousek. Servis uz maji celkem v pohode ikdyz Asus je na tom lepe, je rychlejsi. Ovsem Fujitsu­-Siemens je radost opravovat, tam na to moc nespechaji :(
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.